Hogyan fizethetek a DiamondLily-n vásárolt termékemért?
- Bankkártyával a webshop biztonságos felületén keresztül.
- Közvetlen banki átutalással
- Személyesen a futárnak kiszállítás esetén, készpénzzel vagy bankkártyával
Van lehetőségem személyesen átvenni a megrendelésemet?
- Személyes átvételre székhelyünkön nincs lehetőség, termékeink a központi raktárból kerülnek kiszállításra.
- URIFECT termékünk patikai forgalomban is elérhető, keresd a Royal Gyógyszertárban! Vasárnap is este 21:00-ig ügyeleti díj nélkül.
- Rendelésed kiszállítását viszont az alábbi csomagpontokra is kérheted (a rendelés leadásánál a szállítási címnél a csomagpont címének hozzáadásával, a megjegyzésben a csomagpont megjelölésével):
- MPL csomagpont
- GLS csomagpont
- Sprinter Pick Pack Pont
- Foxpost csomagpont
- Packeta csomagpont
Mikor kerül kiszállításra a csomagom?
- A futárszolgálat a csomagokat várhatóan 8:00 és 17:00 óra között szállítja ki.
- A rendelés leadását követő munkanapon a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak. Ezt követően a futárszolgálattól e-mail / sms-ben kapott csomagkövetési szám alapján kaphatsz információt a megrendelés státuszáról és a kiszállítás várható időpontjáról.
- A kiszállítási cím / kézbesítés időpontjának módosítására a csomagkövetési szám alapján van lehetőség.
- Mindig kövesd az e-mailben kapott utasításokat!
Mennyibe kerül a szállítás a DiamondLily rendelésekre?
- A szállítás minden rendelésre alapvetően 2000 Ft, azonban időszakos akciókkal és kuponokkal elérhető az ingyenes szállítás is.
- Szállítási akciókról tájékozódj felületeinken és a weboldalon!
- Jelenleg 45.000 Ft rendelési összeg felett a házhoz szállítás INGYENES!
Mi történik, ha a címzett nem tartózkodik a szállítási címen?
- A futár a következő napon ismét megkísérli a kézbesítést. Amennyiben ez a kísérlet is kudarcot vall, a csomag visszaküldésre kerül a raktárunkba.
- Ismételt kiszállítását ügyfélszolgálatunkon keresztül kérheted (info@adexilis.com).